Gyakran Ismétlődő Kérdések

1. Hol tekinthetőek meg a weboldalon fellelhető termékek?

  • Bemutatótermünk nincsen, irodánkban a gyártók legtöbb termékének fa-, szín- és szövetmintája személyesen is megtekinthető, kiválasztható. Itt lehetősége nyílik meglévő rendelése előlegének, készpénzes vagy bankkártyás befizetésére, új megrendelésének leadására, valamint igény esetén új konyhájának megtervezésében is segítséget nyújtunk.

2. Hogyan tudom leadni a megrendelést?

  • A megrendelést a web áruházban tudja leadni, regisztráció nélkül. Csupán kosárba kell helyezni a kívánt termékeket, majd ezután kell megadni a megrendeléshez szükséghez adatokat. Személyesen az irodánkban bejelentkezés nélkül, nyitva tartási időben is leadhatja a megrendelését a tanácsadóinknál.

3. Mi a megrendelés folyamata?

  • A web áruházban leadott megrendelések után rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Majd ezután a megrendelések feldolgozás alá kerülnek. Ezt követően a megadott telefonszám felhívásával leegyeztetjük a megrendelést és annak menetét. Amennyiben nincs raktáron a termék, akkor legyártatjuk a gyártóval. Gyártóink egymástól eltérő határidőkkel dolgoznak. A raktárunkba beérkező szállítmány leellenőrzés alá kerül. Minden beérkezett megrendelésről telefonon értesítjük a megrendelőinket.

4. Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • Ingyenes szállítás: Minden terméknél fel van tüntetve, amennyiben a szállítása ingyenes. Keresse az alábbi jelzést: (zöld autó képe)
  • Egy termék megrendelésekor a terméknél található szállítási díj kalkulátorral könnyedén kiszámíthatja a kiszállítás összegét. Keresse az alábbi jelzést: (kék autó képe)
  • Amennyiben több terméket szeretne megrendelni, abban az esetben az összes termék kosárba helyezését követően, a kiszállítás kiválasztásánál kell beírni az irányítószámot. Így a termékek összsúlya alapján számítódik ki a házhoz szállítás díja.
  • A kiszállítási díj az emeletre való felszállítást nem tartalmazza. Amennyiben mégis igényelné a szállítóink segítségét, abban az esetben ezt jelezze felénk és egyéni árat kalkulálunk az Ön részére.

5. Hogyan tudom átvenni a megrendelt terméket?

  • Házhoz szállítással: A kiszállítás előtt 1-2 nappal korábban a szállítás szervezőnk telefonon pontosítja le a szállítás időpontját.

6. Ha a megrendelt termékek kiszállítása nem egyszerre történik több lesz a szállítási díjam?

  • Ebben az esetben az eredeti megrendelés szállítási díjának töredék részéért szállítjuk ki a termékeket. Így a szállítási díj nem növekszik.

7. Vállalnak összeszerelést?

  • Összeszerelést sajnos nem tudunk biztosítani, viszont tudunk erre a célra szakembert ajánlani Önnek.

8. Mi a teendő akkor, hogyha a kiszállított terméken a kicsomagoláskor sérülést találok?

  • Ebben az esetben a garancia@butorcsalad.hu email címünkre kell megírni ezt a problémát, a sérülésről készített kép mellékelésével, a megrendelésszám, illetve a megrendelési név megadásával. A gyártóinktól beérkezett termékeket bontatlanul, a gyártó eredeti csomagolásában továbbítjuk megrendelőinknek. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítást külső cég végzi, ők nem vesznek fel jegyzőkönyvet, így a hiányt, vagy garanciális problémát minden esetben e-mailben kell jelezni!